ďťż

Blog Nosiciela Peruki

W katalogu znajduje się 7184 fraz
Zloty ?
Bardzo chętnie bym pojechał, chociaż z Białegostoku to jest jednak sporo kilometrów, ale jeszcze na ten zjazd nie pojadę, ponieważ wiatrówkę mam 2.5 mies i wystrzeliłem dopiero 6 tys. pelletek, nie mam dobrej lunety i obycia jeszcze. I co najważniejsze na dniach rodzi mi się potomek, więć muszę być na miejscu i przez jakiś czas będę...


Jak zamontowac zdjęcia .... ?
Witam ,
chciałbym zapytać w jaki sposób można umieścić zdjęcie w swojej wypowiedzi ? Tak jak teraz np. piszę i chciałbym tu wstawić fotkę ...
Będę wdzięczny za podpowiedz.
Pozdrawiam...


Field Target w Internecie
http://de.wikipedia.org/wiki/Field_Target

a co na to Wikipedia.pl ???

pozdrawiam,...


Gość
Na niektórych forach pojawiają się osobnicy niezarejestrowani a piszący jako goście.
Czy u nas to możliwe a jeśli tak to jak to się robi?...


Postrzelona w Dabrowie Gorniczej
Oby sie nie okazalo, ze to ktos z forum nie zachowal dosyc ostroznosci..

http://fakty.interia.pl/news?inf=757587...


allegro greatest hits :)
to jest dobre :D .DLa posiadaczy pcp jedyny montaz z "kąpresją"
http://www.(...).pl/show_item.php?item=20964124...


Działko magnetyczne
Czy moze ktos juz próbował?

http://www.myzlab.qs.pl/eim/coilgun/index.html

Tu jeszcze mały film przedstawiający prostą wersję 12 V w akcji
http://killer.iweb.pl/Filmy/coilgun12V.avi...


Rękojeść sportowa do rewolweru
Witam
Czy na forum znajdą się miłośnicy strzelania sportowego z rewolweru ?
Potrzebne mi są adresy stron ze zdjęciami sportowych anatomicznych rękojeści do rewolweru .
Trudno się przekopać przez wszystkie strony , a może ktoś już wyselekcjonował temat i mógłby się podzielić wiedzą ?
Z góry dziękuję .
P.S....


Uciążliwe logowanie
Witam,
Od kilku dni gdy otwieram pocztę i wchodzę na linki forum, muszę się ponownie logować. Wcześniej tego nie miałem (zaznaczyłem by logowanie następowało automatycznie po wejściu na stronę), a teraz się męczę za każdym razem, mimo, że ptaszek jest odhaczony przy automatycznym logowaniu.

Czy ktoś oświecony mógłby mi...


Ciekawy artykul o strzelnicy w Olsztynie.
http://wiadomosci.gazeta....00,2214010.html

Szkoda, że czarnoprochowców nie mają

Chociaż sporo bzdur napisali w artykule... Jak zwykle gdzy pisza o strzelaniu i tematach pokrewnych....


prosba o pomoc
witam wszystkich
jestem nowy na tym forum prosze o pomoc jak można zobaczyć wszystkie posty jednego użytkownia
być może dla was banalne pytanie ale proszę o info...


Mały froncik wschodni w sobotę?
Ostatnia szansa na solidny trening przed Morskiem w zakresie konsumpcji ogniskowych kiełbasek :D. Polowy serwis sprzętu i konsultacje techniczne gratis

Pozdrawiam- Michał

P.S. Oczywiście w przypadku ciągłych opadów deszczu trzeba ten temat jeszcze raz przemyśleć......


Mamy mistrzostwo Europy
Brawo dziewczyny !!!!...


Powitanie
Wiem, że powitań jest ostatnio bardzo wiele, mimo to, Tata mi mówi że kultury nigdy nie za wiele A propos Taty, jest nim Jan Kraśko z którym często bywam na ZKSie, użytkownik niniejszego forum. Mam na imie Michał i mam 15 lat.
Ponieważ Tata broni swoich karabinków [i pistoletu ] jak lew, stwierdziłem, że uzbieram sobie na swój własny sprzęt....


Regulamin- postawy
Przez forum przetoczyło się już kilka wielkich dyskusji na temat regulaminu. Wszystkie szły w kierunku uszczegułowienia regulaminu, a przede wszystkim wyeliminowania pozycji leżącej z oparciem karabinka o przedramie leżące w całości na podłożu i kolbą na ziemi, po drodze wyeliminowanie także pasa nośnego używanego do strzelania. Doświadczenie...


samochód w pełni militarny
Są w śród Nas fani samochodów wojskowych- o to przykład jak przerobic swój

http://www.emuni.cz/viewtopic.php?t=307...


bandyci znowu daja znac o sobie
http://wiadomosci.onet.pl/1126687,12,item.html - no coment panowie przeciez nalezałoby tych bandytów powywieszac - nie rozumiem nic nie rozumiem .,.......


Legnica! ilu nas jest :)
Witam,postanowilem zalozyc ten temat poniewaz zauwazylem ze jest troche strzelcow z Legnicy (i tu szczena mi opadla) moze ci aktywni ktorzy wciaz strzelaja wpisza sie tu,zawsze bedzie mozna sie umowic na jakies strzelanie :twisted:

pozdrawiam....


Pomiar Vo w pistolecie na Co2 (?)
Witam.
Chcę się zapytać czy ktoś z was próbował w pistolecie na Co2 sprawdzać Vo przy użyciu Combro. Może ktoś jeszcze konfrontował to z wynikami przeprowadzonymi na chrono bramkowym.
Z wiedzy którą posiadam, podobno Combro nie nadaje się do mierzenia Vo przy pistoletach na Co2.
Gdybyście mieli takowe doświadczenia będę...


FT z HW 100
Mam małe pytanko do kolegów ??
Czy z HW 100 można strzelać konkurencję FT.
pozdrawiam Jacek...


Strona 1 z 360 • W katalogu znajduje się 7184 fraz • 1 , 2, 3, 4, 5 ... 360
Powered by wordpress | Theme: simpletex | © Blog Nosiciela Peruki